Peugeot 508

Peugeot 508

Nowy Peugeot 508 wygląda znacznie dynamiczniej od poprzednika, a za sprawą nowoczesnych systemów wspomagania kierowcy i wysokiej jakości wykonania oraz wykończenia wnętrza ma być groźnym konkurentem dla niemieckich aut marek premium w klasie średniej (BMW serii 3, Audi A4, Mercedesa klasy C) i oczywiście typowej klasy średniej czyli VW Passata i Opla Insigni.

Opis

Nowy Peugeot 508 jest znacznie niższy od poprzednika i ma tylko 1,4 m wysokości (o 6 cm mniej niż poprzedni model). Dzięki temu i za sprawą szyb pozbawionych ramek, auto zyskało linię zbliżoną do coupe. Długość karoserii Peugeota wynosi 4,75 m (o 8 cm mniej niż w poprzednim modelu). Te wymiary oraz zgrabne zabiegi stylistyczne nadały mu naprawdę ciekawych i dynamicznych proporcji.

We wnętrzu znajdziemy typową dla marki małą kierownicę i umieszczone nad nią zegary. Ten zestaw uzupełniony jest o i-Cockpit 3 generacji z 10 calowym ekranem zamiast wskaźników oraz ponad 12-calowym ekranem dotykowym (oferowane jako opcja). O bezpieczeństwo kierowcy zadba m.in ułatwiający jazdę nocą, system Night Vision posługujący się podczerwienią oraz system automatycznego awaryjnego hamowania. Dopełnieniem wnętrza ma być wysoka jakość jego wykonania oraz możliwość zamówienia wykończenia z drewna i skóry wraz z eleganckimi dekoracjami.

Silniki oczywiście z turbo: 1.6 benzyna PureTech o mocy 180 lub 225 KM oraz diesle 1.5 BlueHDi 130 KM i 2.0 BlueHDi 160 lub 180 KM.

 

Parametry

Marka Peugeot
Model 508
Wymiary długość/szerokość/wysokość: 475/186/140 cm ; pojemność bagażnika min/max 487/1537 l
Silniki Benzynowe 1.6 (180 i 225 KM) ; Diesle 1.5 (130 KM) i 2.0 (160 i 180 KM)
Cena od (orientacyjna w zł) 123 900