Seat Tarraco

Tarraco to już trzeci obok Ateki i Arony, zarazem największy SUV w palecie Seata. Auto bazuje na tej samej technologii i płycie podłogowej co Skoda Kodiaq i Volkswagen Tiguan Allspace. Podobnie jak te dwa modele jest dostępny (w opcji) w wersji 7-miejscowej z trzecim rzędem siedzeń. Łagodna linia nadwozia bardziej przypomina Tiguana i na drodze najłatwiej będzie je rozróżnić po przednich lampach i atrapie chłodnicy.

Seat Tarraco
Seat Tarraco

W środku znajdziemy dużo miejsca dla pasażerów w pierwszym i drugim rzędzie, a jeśli zdecydujemy się na wersję 7-miejscową, to dwa dodatkowe siedzenia posłużą raczej jako miejsca dla dzieci lub awaryjnie na krótki dystans. Ogromny 760-litrowy bagażnik, w wersji z dodatkowymi fotelami będzie miał o 60 litrów mniej.

Seat Tarraco
Seat Tarraco – po złożeniu siedzeń drugiego i trzeciego rzędu

Podobnie jak w Volkswagenie, możemy zdecydować się na wirtualne zegary wyświetlane na 10,25-calowym ekranie. Dodatkowo do dyspozycji kierowcy jest 8-calowy ekran multimediów i cały pakiet systemów bezpieczeństwa m.in: aktywny tempomat, asystent jazdy w korku, utrzymania pasa ruchu, świateł i hamowania awaryjnego.

Seat Tarraco
Seat Tarraco – wnętrze

Do napędu na razie posłużą silniki benzynowe turbo 1.5 TSI (o mocy 150 KM) i 2.0 TSI (190 KM)  oraz turbodiesle  2.0 TDI (150 lub 190 KM). Mocniejsze jednostki już w standardzie napędzają obie osie. W późniejszym czasie paletę silników uzupełni m.in. hybryda.

Cena od 121 800 zł.

Więcej zdjęć i danych o Seacie Tarraco znajdziesz w naszym katalogu modeli.

Dodaj komentarz