Audi City w Warszawie

Audi City Warszawa

Audi otworzyło w Warszawie piąty na świecie ekskluzywny showroom swoich samochodów o nazwie Audi City. Jest to innowacyjna koncepcja prezentacji w jednym miejscu wszystkich modeli niemieckiej marki z czterema ringami. Część aut prezentowana jest fizycznie, a wszystkie można zobaczyć wirtualnie z dodatkowym wsparciem konsultantów.

Audi City Warszawa

Warszawski salon czerpie z doświadczeń Audi City w Berlinie, Istambule, Moskwie i Paryżu. Dzięki temu jest najbardziej rozwiniętą i zaawansowaną technologicznie wersją tego projektu.

Audi City Warszawa - prezentacja modelu
Audi City Warszawa – prezentacja modelu

Dwa poziomy o łącznej powierzchni 530m2 pozwalają na wyeksponowanie kilku samochodów stojących na wystawie, ale głównym atutem tej koncepcji jest możliwość skorzystania z szeregu technologii cyfrowych, w tym technologii wirtualnej rzeczywistości. Po skonfigurowaniu wymarzonego samochodu można go zobaczyć prawie jak na żywo, używając okularów VR (virtual reality) w prywatnej sali przeznaczonej do indywidualnych konsultacji, w komfortowych i zapewniających prywatność warunkach.

Audi City Warszawa - indywidualne konsultacje
Audi City Warszawa – indywidualne konsultacje

Tak najprawdopodobniej w przyszłości będzie wyglądała sprzedaż samochodów premium, płynnie łącząc kontakt bezpośredni z cyfrową technologią i Internetem. Audi wychodzi na przeciw klientom, którzy już teraz przed wizytą w salonie sprawdzają szereg informacji w Internecie i wstępnie konfigurują auto online.  Opcji konfiguracyjnych w modelach z górnej półki jest przecież tak wiele, że nie sposób pokazać wszystkiego fizycznie w salonie. Dodatkowo są one tak drogie, że indywidualna i wielokanałowa obsługa klienta staje się koniecznością.

Salon mieści się na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.

Dodaj komentarz