
Audi City w Warszawie

Audi otworzyło w Warszawie piąty na świecie ekskluzywny showroom swoich samochodów o nazwie Audi City. Jest to innowacyjna koncepcja prezentacji w jednym miejscu wszystkich modeli niemieckiej marki z czterema ringami. Część aut prezentowana jest fizycznie, a wszystkie można zobaczyć wirtualnie z dodatkowym wsparciem konsultantów.

Warszawski salon czerpie z doświadczeń Audi City w Berlinie, Istambule, Moskwie i Paryżu. Dzięki temu jest najbardziej rozwiniętą i zaawansowaną technologicznie wersją tego projektu.

Dwa poziomy o łącznej powierzchni 530m2 pozwalają na wyeksponowanie kilku samochodów stojących na wystawie, ale głównym atutem tej koncepcji jest możliwość skorzystania z szeregu technologii cyfrowych, w tym technologii wirtualnej rzeczywistości. Po skonfigurowaniu wymarzonego samochodu można go zobaczyć prawie jak na żywo, używając okularów VR (virtual reality) w prywatnej sali przeznaczonej do indywidualnych konsultacji, w komfortowych i zapewniających prywatność warunkach.

Tak najprawdopodobniej w przyszłości będzie wyglądała sprzedaż samochodów premium, płynnie łącząc kontakt bezpośredni z cyfrową technologią i Internetem. Audi wychodzi na przeciw klientom, którzy już teraz przed wizytą w salonie sprawdzają szereg informacji w Internecie i wstępnie konfigurują auto online. Opcji konfiguracyjnych w modelach z górnej półki jest przecież tak wiele, że nie sposób pokazać wszystkiego fizycznie w salonie. Dodatkowo są one tak drogie, że indywidualna i wielokanałowa obsługa klienta staje się koniecznością.
Salon mieści się na Placu Trzech Krzyży w Warszawie.